Webinar o priložnostih in izzivih kitajskega trga

Webinar o priložnostih in izzivih kitajskega trga

Webinar o priložnostih in izzivih kitajskega trga

Evropska podjetja, ki razmišljate o širitvi na azijske trge imate priložnost izvedeti več o poslovnih priložnostih na Kitajskem. Enterprise Europe Network (EEN) in EU SME Center pripravljata brezplačen webinar, namenjen podjetjem, ki želijo bolje razumeti, kako uspešno prodreti na enega največjih in najbolj dinamičnih svetovnih trgov. 

Webinar z naslovom Spoznajte kitajski trg bo predstavil glavne izzive, s katerimi se soočajo evropska MSP pri vstopu na kitajski trg. Med njimi so kompleksne regulative, zlasti na področju varnosti hrane, uvoznih pravil in zaščite intelektualne lastnine. Poleg tega bodo udeleženci spoznali najboljše prakse za vstop na trg ter se seznanili z različnimi možnostmi dostopa do kitajskih potrošnikov.

Organizatorji poudarjajo pomembnost lokalnega znanja
EU SME Center, ki od leta 2010 nudi podporo evropskim MSP pri poslovanju na kitajskem trgu, bo predstavil svoje storitve in pristope, kako evropska podjetja lahko uspešno navigirajo lokalne predpise in kulturne razlike. Na webinarju bo strokovnjak iz EU SME Centra, podrobneje predstavil glavne izzive, s katerimi se podjetja iz EU srečujejo na Kitajskem, ter podal praktične nasvete za uspeh na tem trgu.

V središču bo živilski sektor 
Po uvodnem webinarju bo sledil seminar, ki se bo osredotočil na sektor hrane in pijače. Evropska MSP bodo imela priložnost izvedeti več o zahtevah glede varnosti hrane, dostopnih kanalih na trg ter dobrih praksah s primeri uspešnih podjetij. Kitajski trg hrane in pijače velja za enega najhitreje rastočih na svetu, zato lahko podjetja, ki razumejo lokalne potrebe in predpise, najdejo številne priložnosti za rast.

Med govorniki tudi strokovnjak za mednarodno trgovino
Med ključnimi govorci bo Davide Orlandi, EU Partnerships Manager pri EU SME Centru, ki je odgovoren za koordinacijo partnerstev med EU SME Centrom in evropskimi podjetji. Orlandi, izkušen strokovnjak za mednarodno trgovino, bo predstavil svoje vpoglede v kitajski trg in ocenil, kako lahko evropska podjetja izkoristijo priložnosti za globalno rast.

Kitajska ostaja ključni trg za evropska podjetja
Kitajska se kljub zahtevnim gospodarskim razmeram in naraščajoči regulaciji še naprej uveljavlja kot privlačna destinacija za evropske izvoznike. V letu 2023 je Kitajska ostala ena največjih trgovinskih partneric EU, zato je za evropska MSP nujno, da razumejo lokalne posebnosti in prilagodijo svoje poslovne strategije.

Podjetja, ki se želijo udeležiti webinarja, se lahko prijavijo prek uradne spletne strani EU SME Centra, udeležba pa je brezplačna.

Close